ZWROT
Towar nie spełnił Twoich oczekiwań?
Jako klient inwidualny masz prawo zwrotu zamówionego towaru w ciągu 14 kalendarzowych dni bez podawania przyczyny.
Wystarczy złożyć stosowne oświadczenie oraz przesłać towar wraz z formularzem i dokumentem zakupu na adres: PROTRAILER Polska Sp. z o.o., Bytomska 49, 42-674 Karchowice.
REKLAMACJA
Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Abyśmy mogli rozpatrzeć reklamację, wypełnij formularz reklamacyjny który został sporządzony w celu ułatwienia i usprawnienia procedury reklamacyjnej. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy wskazać m.in. dane osobowe i kontaktowe Klienta (imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu) oraz należy w sposób wyczerpujący opisać na czym polega wada Towaru, kiedy wada Towaru została zauważona przez Ciebie, i preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji. Po zgłoszeniu reklamacji wyślij nam reklamowany towar wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym na adres Cmapny one Sp. z o.o., Bytomska 49, 42-674 Karchowice. Poinformujemy Cię nie później niż w ciągu 14 dni o sposobie rozpatrzenia oraz dalszym postępowaniu.